Tisfon

دستگاه پرکن تیوپ

معتبرترین دستگاه تیوب پرکن

دستگاه پر کن تیوپ
خدمات پس از فروش
Tisfon
مشاوره فنی

پرکن تیوپ

پرکن تیوپ یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ها برای بسته‌بندی مواد در صنایع مختلف محسوب می‌شود‌ که نقش بسیار زیادی در افزایش ماندگاری انواع مواد ایفا می‌کند. استفاده از تیوپ پرکن در صنایع بهداشتی، غذایی، دارویی، شیمیایی و … باعث شده تا این دستگاه را یکی از بهترین ابزارآلات صنعتی در خدمت انسان بنامند.

پرکن تیوب تک رنگ ft50x
FT502x

پرکن تیوب تک رنگ برای تیوب های پلاستیکی و لمینیت با سرعت حداکثر 50 تا بر دقیقه

 

  • انواع خمیردندان
  • انواع ژل مو
  • انواع شامپو
  • انواع رنگ مو
  • انواع پماد های آرایشی بهداشتی
  • انواع چسب های سیلیکون و شیمیائی
FT600T MULTICOLOR

پرکن تیوب دو رنگ برای تیوب های پلاستیکی و لمینیت با سرعت حداکثر 60 تیوب در دقیقه.


موادی که توسط این دستگاه پرکن تیوب چه رقیق و چه غلیظ می توان پر نمود کاربردهای صنعتی و شیمیایی دارند:

1-انواع خمیردندان تک رنگ

2-انواع مواد غذایی مانند شکلات ،ترشک،عسل،…

3-انواع ژل مو

4-انواع شامپو

5-انواع رنگ مو

6-انواع پماد های آرایشی بهداشتی و داروئی

7-انواع چسب های سیلیکون و شیمیائی

پرکن تیوب برای تیوب های پلاستیکی و لمینیت ft600t
FT600T

پرکن تیوب برای تیوب های پلاستیکی و لمینیت با سرعت حداکثر 60 تیوب در دقیقه

موادی که توسط این دستگاه پرکن تیوب چه رقیق و چه غلیظ می توان پر نمود کاربردهای صنعتی و شیمیایی دارند:

1-انواع خمیردندان تک رنگ

2-انواع مواد غذایی مانند شکلات ،ترشک،عسل،…

3-انواع ژل مو

4-انواع شامپو

5-انواع رنگ مو

6-انواع پماد های آرایشی بهداشتی و داروئی

7-انواع چسب های سیلیکون و شیمیائی

پرکن تیوب تک رنگ دستی ft300
FT300

پرکن تیوب تک رنگ دستی مناسب برای تیوب های پلاستیکی و لمینیت با سرعت حداکثر 30 تا بر دقیقه

کیفیت بالا با هزینه مناسب

با دستگاه پرکن تیوب سری 300 تیسفون می توان محصولات مانند:

کرم، پماد خمیردندان، ژل و سایر محصولات مشابه را بدون هوا، با دوز دقیق و کاملا خودکار در تیوب پر کرد.

– تیوب گذار دستی

انواع دستگاه تیوپ پرکن

انواع دستگاه تیوپ پرکن

تیوب پرکن انواع مختلفی دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی داشته و نسبت به دیگری مزایا و معایب متفاوتی دارند. این دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه تیوپ پرکن دستی
  • دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک
  • دستگاه تیوپ پرکن اتوماتیک

دستگاه تیوب پر کن دستی یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های پرکن تیوب محسوب می‌شود که برای پر کردن انواع مایعات غلیظ به صورت دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه بیشتر برای پر کردن کرم‌ها، عسل، گریس، شیره و دیگر مایعات غلیظ و نیمه رقیق مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این دستگاه فرایند دو‌خت و پرس تیوب به صورت فشاری و پنوماتیک توسط پدال انجام می‌گیرد، به همین دلیل ضروری است در کنار خرید ماشین تیوپ پرکن یک ماشین دوخت هم خریداری کنید.

دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک وسیله‌ای است که نسبت به نمونه‌های دستی پیشرفته‌تر بوده و با قیمتی بالاتر به فروش می‌رسد. در این دستگاه یک اپراتور وجود دارد که به قرار دادن و برداشتن تیوپ‌ از دستگاه کمک می‌کند. این دستگاه با برق تک فاز فعالیت می‌کند و نسبت به نمونه‌های دستی سریع‌تر است.

ماشین تیوپ پر کن اتوماتیک، نوع پیشرفته و کاملا سریع این دستگاه است که با قیمتی بالاتر نسبت به دو نمونه قبلی به فروش می‌رسد. این دستگاه بدون دخالت انسان تمامی اقدامات لازم را برای بسته‌بندی و پرکردن انواع تیو‌پ‌ انجام میدهد و می‌تواند در هر دقیقه حدودا 50 الی 150 تیوب را پر کند.

Price

قیمت دستگاه پرکن تیوپ

قیمت تیوپ پر کن را نوع دستگاه، اندازه، برند سازنده و ویژگی‌های آن مشخص می‌کند. جالب است بدانید حتی مجموعه‌ای که وظیفه فروش دستگاه پرکن تیوپ را برعهده دارد نیز می‌تواند بر روی قیمت نهایی اثر بگذارد.

پرکن تیوب تک رنگ دستی ft300
Advantages

مزایای خرید دستگاه پرکن تیوپ از تیسفون

ما در تیسفون به کمک یک تیم خبره و حرفه‌ای شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما به راحتی بتوانید انواع دستگاه تیوپ پرکن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

از مهم‌ترین مزایای خرید دستگاه پرکن تیوپ از تیسفون می‌توانیم به هزینه مناسب، مشاوره رایگان قبل از خرید، تضمین کیفیت و اصالت و تنوع بالای محصولات اشاره کرد.

Tube filling machine

دستگاه تیوپ پرکن چیست؟

دستگاه تیوب پرکن یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌هایی است که در صنعت برای پر کردن مایعات غلیظ به خصوص مایعات غلیظی که حاوی ذرات جامد مثل مواد کرمی، مواد آرایشی و بهداشتی، محصولات شیمیایی، انواع کرم و شامپو، لوسیون‌ها، چسب‌ها، محصولات خوراکی و ‌… هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرکن تیوپ علاوه بر زیبایی بخشیدن به بسته‌بندی محصولات به افزایش ماندگاری آن‌ها نیز کمک شایانی می‌کند، به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تیوپ پرکن را با استفاده از متریالی مانند پلاستیک، آلومینیوم و لمینت می‌سازند تا بسته به محصول مورد نظر بتوانند از آن در صنایع مختلف استفاده کنند. به عنوان مثال ویژگی‌های شیمیایی چسب باعث می‌شود تا نیاز باشد در هنگام بسته‌بندی این محصول از تیوپ پر کن آلومینومی استفاده شود.

دستگاه تیوپ پرکن

مشخصات فنی دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه تیوب پرکن به دلیل استفاده از سلیندر پیستون می‌تواند با سرعتی بالا مواد پرشونده را به طور دقیق تنظیم کرده و از هدرروی بیشتر محصولات جلوگیری کند.

جالب است بدانید که استفاده از متریال مرغوب در ساخت این دستگاه باعث شده تا در اثر تماس با سایر محصولات هیچ تغییری در آن ایجاد نشود.

لازم به ذکر است که تیوب پرکن منتخب باید برای محصول مورد نظر شما مناسب شده باشد تا ترکیبات شیمیایی محصول منتخب به بدنه دستگاه آسیب نزند و عمر آن را کاهش ندهد.

دستگاه پرکن تیوب

خرید انواع تیوپ پر کن از تیسفون

در تیسفون انواع تیوپ پر کن را با کیفیت بالا خرید کنید و خیالتان از بابت تضمین کیفیت کالا راحت باشد.

تیوپ پر کن

تیوپ پر کن یک وسیله کاربردی است که در صنایع مختلف از آن برای پر کردن مواد دارویی، آرایشی، بهداشتی و… استفاده می‌کنند. این تیوپ پر کن‌ها ویژگی‌ها و انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها برای کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه با این تیوپ پر کن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

انواع تیوپ پر کن

تیوپ پر کن انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها که در فروشگاه تیسفون نیز عرضه می‌شود عبارت‌اند از:

پرکن تیوپ اتوماتیک

پرکن تیوپ اتوماتیک یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین تیوپ پرکن‌ها در صنایع مختلف است که به صورت اتوماتیک کار می‌کند. اگر چه برای خرید این دستگاه نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه باید هزینه بیشتری پرداخته شود اما در هنگام استفاده نیازی به دخالت انسان نیست و دستگاه صفر تا صد کارها را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک

تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک دستگاهی است که نیمی از قابلیت‌های تیوپ پرکن دستی و نیم دیگری از قابلیت‌های تیوپ پرکن اتوماتیک را در خود جای داده است. در این دستگاه تنها نصف کارها به صورت خودکار انجام می‌گیرد. برای انجام بقیه کارها به دخالت انسان نیاز است. گفتنی است که قیمت تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک نسبت به اتوماتیک کمتر است.

پرکن تیوپ دستی

پرکن تیوپ دستی قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین تیوپ پرکن بازار است که نسبت به نمونه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قیمت کمتری دارد. از این جهت به این وسیله تیوپ پر کن دستی گفته می‌شود که نقش اپراتور انسانی در آن بسیار مهم است. گفتنی است که پر کردن تیوپ‌ها به صورت دستی نسبت به پر کردن تیوپ با دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به زمان بیشتری نیاز دارد.

پر کن تیوپ آلومینیومی

اگر به دلیل واکنش‌پذیری و خورندگی مواد، امکان استفاده از تیوپ پرکن‌های لمینت و پلاستیکی نباشد، از تیوپ پرکن آلومینیومی استفاده می‌شود. این نوع تیوپ پر کن مانع از واکنش مواد و تیوپ پرکن می‌شود.

تیوپ پرکن لمینت

تیوپ پرکن لمینت یکی از تیوپ‌ پرکن‌های‌ محبوب بازار است که برای پر کردن تیوپ‌‌ها از موادی حساس و واکنش‌پذیر با پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع تیوپ پرکن، می‌توان در صنایع مختلف کشاورزی، دارویی، بهداشتی و … استفاده کرد.

تیوپ پرکن خمیر دندان

به وسیله‌ای که برای پرکردن انواع تیوپ خمیر دندان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، تیوپ پرکن خمیر دندان گفته می‌شود. این تیوپ‌ پر کن در نمونه‌های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به فروش می‌رسد.

تیوپ پرکن پماد

اگر قصد پرکردن انواع تیوپ پماد در صنعت آرایشی و بهداشتی، دارویی و غذایی را داشته باشید، باید از تیوپ پرکن پماد استفاده کنید.

این وسیله به طور اختصاصی برای پرکردن انواع پماد ساخته شده است و از استانداردهای لازم برخوردار می‌باشد.

تیوب پرکن عسل

برای وارد کردن عسل به تیوپ‌ها و ظروف مخصوص از تیوپ پر کن اتوماتیک، نیمه اتوماتیک یا دستی به نام تیوپ پرکن عسل استفاده می‌شود. این دستگاه به گونه‌ای ساخته می‌شود که با عسل واکنش ندهد.

تیوب پرکن چند رنگ

اگر بخواهیم هم زمان چندین ماده‌ با رنگ‌های مختلف را به تیوپ‌ وارد کنیم، از تیوپ پر کنی استفاده می‌کنیم که این قابلیت را داشته باشد.

تیوپ پرکن چند رنگ قادر است تا به صورت هم زمان انواع مواد را به یک تیوپ وارد کند‌.

تیوب پرکن دو رنگ

برای وارد کردن هم زمان دو ماده به یک تیوپ پرکن مانند خمیردندان‌های دو رنگ، به تیوپ پرکن‌های مخصوصی به نام تیوپ پرکن دو رنگ نیاز داریم. این دستگاه نیز در نمونه‌های دستی، اتومات و نیمه اتومات در بازار یافت می‌شوند.

تیوب پرکن تک رنگ

تیوپ پرکن تک رنگ به تیوپ‌ پرکن‌های ساده و معمولی گفته می‌شود که تنها برای پر کردن تیوپ از یک نوع ماده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیوب پرکن طرح دار

تیوپ پرکن طرح دار را می‌توان یکی از خاص‌ترین تیوپ پرکن‌های موجود در بازار معرفی کنیم. این تیوپ پرکن کاربردی قادر است تا انتهای تیوپ را به طرح دلخواه در آورد. به همین دلیل نیز برای چاپ لوگو و مشخصات بر روی تیوپ از آن استفاده می‌شود.